luni, 31 martie 2014

Briose cu cocos

Ce m-am gandit eu, asa netam-nesam? Sa incerc o reteta de briose, vazuta ieri pe un blog culinar. Zis si facut, mie nu imi trebuie mult sa ma hotarasc, am pregatit repede ingredientele, tava si cuptorul si sa vedem ce iese...

Pentru compozitia de baza, intr-un castron am amestecat in urmatoarea ordine:
3 albusuri batute spuma cu
150 grame zahar apoi incorporate usor
5 galbenusuri
125 grame smantana
100 grame unt topit
2 linguri cu varf cacao 75%
200 grame faina amestecata cu 1 ligurita plina praf de copt
esenta rom

Pentru umplutura de cocos, intr-un vas mic se bat spuma tare:
2 albusuri
10 linguri rase zahar pudra
100 grame fulgi de cocos
esenta rom


In formele pregatite anterior am turnat cu ajutorul unui pos (se poate folosi si o punga taiata putin la varf) cam doua treimi din compozitia de baza, am pus peste fiecare  cu o lingurita umplutura de cocos iar la final am "scapat" de restul materialului din pos!


Mai complicat cu facutul pozelor in toata povestea ca briosele au mers repede!
Le-am dat la cuptorul preincalzit pentru 25 de minute la 180 de grade, se probeaza si cu scobitoarea pentru siguranta.

Pana am strans si spalat vasele se si umpluse bucataria de miresme iar rezultatul...pufos si imbriosator!
Dupa racire o sa desfac hartiile altfel le stric forma, de aceea le-am fotografiat nedezbracate si nici impresii despre gustul lor nu am...inca.

Dar as putea sa-i intreb pe degustatorii mei de servici care nu au avut probleme cu hartia si au "suflat " deja vreo doua!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu