sâmbătă, 29 martie 2014

Dear coffee

Dear coffee, I love you! Asta e, am si eu slabiciunile si dependentele mele si, da, pe primul loc se afla draguta de CAFEA. 

Nici nu mai stiu cand i-am prins gustul, dar cred ca de cand eram mica si mergeam la mare cu ai mei. Se facea pe plaja la cafenelele de atunci, cafea la nisip. 

Era ceva incredibil, mirosea a cafea toata plaja, uneori aveai senzatia ca acopera si mirosul marii, asta pana la pranz cand incepea sa miroase a guvizi prajiti...
Pe urma imi placea mirosul de cafea proaspat macinata la alimentarele de pe vremuri, se simtea din strada aroma, asta pe langa zgomotul infernal pe care il faceau rasnitele cu care era macinata, la cererea clientului.

Eram delegata sa cumpar cate o punguta de catre cele doua doamne in varsta cu care locuiam in curte, tot ele ma rasfatau apoi cu o cafeluta buna cu caimac, cu povesti si amintiri. Caci, ce ar fi cafeaua bauta fara o companie placuta si o vorba, o poveste...

Si, ca o bautoare impatimita ce sunt, am experimentat de-a lungul timpului muuulte moduri de preparat, de la ibric, filtru, espressor pus pe flacara aragazului pana la cel electric. Favorita ramane insa prima dragoste, cafeaua la ibric cu caimac deasupra.

Bauta si descantata intr-o companie placuta, savurata in linistea bucatariei dimineata inainte sa dau piept cu inca o zi, in week end-uri cand am vreme de hobby-urile mele sau, pur si simplu cand vreau sa iau o pauza cat de mica, o ceasca cu cafea aromata si aburita e cea mai nimerita.

Si nu e vorba doar de licoare in sine, iubesc aroma cafelei in toate formele; produse de beauty, lumanari parfumate, dulciuri (tortul cu crema de cafea, inghetata si ciocolata cu cafea sunt in top), imprimeurile cu tematica si combinatiile cafelei cu orice sunt preferatele mele. 

Ori sunt cafegioaica, ori ba! Pana si cand golesc un nou pachet de cafea in cutie, imi infund capul in punga goala, ca aurolacii, sa nu pierd mirosul! 


Pai spuneti, care aliment mai are o piesa de mobilier care ii poarta numele? Nu imi vine in minte nici unul, masuta de cafea e consacrata, de masuta de ciorba sau sarmale n-am auzit!

Asadar, dear coffee, ma numesc Angela si nu ma pot lipsi de compania ta! Si nici nu cred sa vreau vreodata...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu