joi, 20 martie 2014

Draga Tina,

Nu se mai scriu demult scrisori, dar eu sunt de moda veche si iti scriu. Insa nu chiar atat de demodata din moment ce scrisoarea mea e o postare pe blog!

De multe ori astept sa primesc in cutia postala si altceva in afara de facturi si maculaturi, ma gandesc ca si tu...Asa ca, postarea de astazi e un fel de scrisoare, una speciala si dedicata unei persoane la fel. In general viata iti ofera surprize si daruri la care poate nu te astepti. Asa ne-am "infratit" noi cu multi ani in urma, cum ti-am scris si pe FB astazi, prietenii poti sa ti-i alegi, rudele ti le da Dumnezeu! Eu sunt multumita cu ce mi-a dat, probabil a fost promotie.

Pentru ca astazi e ziua ta, as vrea sa o sarbatorim asa, la distanta, aici,  cu o floare, o prajitura, maruntisuri si fleacuri in general, care ne plac atat de mult si cu care ne pierdem vremea de cate ori ne intalnim si nu ne plictisim, chiar daca deocamdata doar virtual!


Astept cu nerabdare toate activitatile gen pierde-vara si gura-casca prin orice fel de magazine, statul cu talent la cate o cafea descantata cu povesti, dezbatutul a cate in luna si in stele a tot ce-ti trece prin minte, pana la ore tarzii in noapte...de cate ori ne vedem, regret ca nu prea des. Dar, asa cum spuneam, viata e plina de surprize.

De aceea vreau sa-ti urez viata lunga si tihnita (stim amandoua cata nevoie avem de asta!), sanatate si bucurii, clipe frumoase si calatorii, ganduri bune si nu in ultimul rand sa-ti multumesc pentru ca ai fost mereu alaturi de noi si ai innotat alaturi de mine impotriva curentului!


La multi ani!
Cu drag, Angi.



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu