duminică, 9 februarie 2014

Toate vechi....si noua toate!

Cred ca intr-o viata anterioara am fost negustor de vechituri, anticar, cautator de comori, restaurator sau, daca nu, sunt convinsa ca asta ar fi trebuit sa fiu. Ma fascineaza toate vechiturile si boarfele aparent fara nici o utilitate si, pacat, la noi nu sunt cine stie ce targuri tematice ca n-as iesi din ele cu una cu doua!
Toate lucrurile vechi au o viata a lor si o frumusete aparte pentru mine, asa ca mi se pare cea mai faina distractie cascatul gurii pe la "marche aux puces" (chiar mi-as dori sa ajung o data la Paris intr-un asemenea loc) si, in limita posibilitatilor, si achizitionarea unor piese.
Pentru cine agreeaza stilul shabby, vechiturile sunt raiul pe pamant. Amenajarile interioare si nu numai mi se par mai calde si primitoare daca beneficiaza de cateva obiecte "cu patina" timpului.

Recunosc, sunt innebunita dupa toate cutiile, cutiutele si recipientele, cosuri mari si mici, palarii de pai, dantele lucrate manual, servete, carti, vase de toate felurile, de la tinichele la portelan, sfesnice si lampioane, nasturi, ce sa mai....
Problema e cu spatiul, in principal sunt constienta ca se tot imputineaza, dar nu ma pot abtine...si cand achizitionez cate un fleac, gandesti ca mi-am luat masina noua !
Cosul de fata achizitionat vara trecuta este un exemplu...

Pana la urma, bucuriile mici ne fac mai fericiti, sunt mai la indemana decat sa asteptam dupa cate o realizare mareata...care s-ar putea sa nici nu vina.
Asadar, cu ceva imaginatie si inspiratie proprie sau adunata de pe blogurile si site-urile de shabby style poti realiza in propria casa cate un coltisor placut si primitor.

In plus, toate chestiile care se pot recicla sau transforma...asta e alta dambla. Ma voi ocupa alta data...
Acum, sa avem o saptamana inspirata si plina de lucruri frumoase cu care sa ne inconjuram  sau pe care sa le intamplam...





Pe langa fotografiile proprii, sunt postate foto de pe blogurile din lista mea.



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu