miercuri, 12 februarie 2014

Nu-Ma-Uita


Mi-aduc aminte de copilarie, pe atunci aveam tot felul de "caiete cu amintiri" in care completam de zor pe ascuns in timpul orelor, la pagina culorilor si a florilor aveai chestionar: care iti plac si ce reprezinta ?
Recunosc, nu mi-am schimbat prea tare optiunile... ma simt foarte confortabil in preajma combinatiei de culori alb-albastru si derivatele lor mai inchise sau mai descchise.
Mi se par reconfortante, sincere, curate si daaa, ma duc cu gandul la mare...Dar asta e alta poveste.
Cu toate ca albastrul pare o culoare rece, depinde unde, cum si cu ce o punem in valoare si lumina.

Poate ca nu avem destul curaj, dar am gasit "navigand" pe tot felul de bloguri deco multe combinatii foarte placute si inspirate.
Cu decorul adecvat oricare incapere din casa poate beneficia de o bucata de cer !


Evident, detin o seama de vase, farfurii si alte maruntisuri de care sunt foarte mandra, o parte mostenite, altele achizitionate, sa am ce lasa si eu....drept Nu-ma-uita !
 Asta nu ma impiedica sa -mi mai doresc altele, de alta forma sau nuanta....niciodata nu-s prea multe.

As zice ca se potriveste in multe combinatii si imprejurari. Dar combinatiile astea de mai jos sunt alta slabiciune si poveste...
Si am lasat pe dinafara multe posibilitati de combinat iubirea mea alb-albastra. O sa ma mai ocup si alta data, Nu-ma-uita...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu