vineri, 14 februarie 2014

Pofta-n cui...

Daca nu am preparat zilele astea nimic demn de publicat (am gatit banalitati: ardei umpluti, bors de pui, friptura cu garnitura, nimicuri...), mi-a venit o idee...ca din astea am berechet, ma mir ca nu-mi sparg capul.
Ma gandeam la replica vulpii catre urs, din povestea lui Creanga, Ursul pacalit de vulpe:"...ia mai pune-ti pofta-n cui cumetre !" Normal, vulpii ii apartine replica, nu e ea proverbial de sireata ? Sa vezi ce cura de slabire am mai face daca ne-am pune pofta in cui !
Dar cum? Stai sa vezi gaselnita pe unii...daca am atarna pe post de decoratiuni vasele din bucatarie?
Ne-am mai restrange de la gatit si implicit de la mancat...Dar, asa cum am mentionat mai sus, astea sunt basme, snoave si povesti. Realitatea, stim cu totii e alta.
Numai ca din palnii si polonice desuete poate iesi un decor romantic nu te gandesti, in mod normal...
Ideeile bune ne pot veni pe parcurs, dupa ce inventariem ce avem prin dulapuri si camari. Carevasazica, tot ce prisoseste, se demodeaza, se deformeaza - se remodeleaza !
Mai ales tacamurile, astea sunt de baza.






Am deja in vizor niste hodoroage (bine ca nu le-am aruncat), pe care am de gand sa le resuscitez si sa le incadrez cumva in decorul existent.
 Mare lucru si binecuvantare imaginatia asta pe capul omului ! Unde mai pui distractia....
Asta-i, se pot atarna verzi si uscate, frumos combinate! Dupa pofta inimii si a ochiului ...nu aia de mancare cumetre ! Pe aia o atarnam in alt cui:




Foto de pe blogurile urmarite de mine si Pinterest.


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu