sâmbătă, 31 mai 2014

Blue Mood

Daca tot ploua si lacareste afara de nu pot face mai nimic, nu ca n-as avea ce...zic sa pun de-o postare cu ceva asortat! 


Cum in viziunea mea apa si culoarea albastra sunt surori bune si nedespartite am strans cateva imagini care mi-au placut tare mult si mi-am zis sa le astern in pagina.
Ador paleta culorilor albastre in orice combinatie si sub orice denumire.  O fi devina si zodia?


Oare, asta o fi culoarea dorului? Mai mult ca sigur, intelepciunea populara e sfanta si verificata, altfel de ce ar exista expresia "de dor si de inima albastra"?
Mi se pare curata, eleganta- doar exista si albastru imperial, nu? Si... nu mai zic nimic, las imaginile sa vorbeasca:

Culoarea visarii si nemarginirii, o bijuterie de culoare!


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu