duminică, 25 mai 2014

Parfait cu...

...cu ciocolata si cafea. Vorba lui fiu'meu: daca mai pui si putin alcool, sunt cele mai bune trei chestii legale!
Mi-am zis sa incerc ceva fin si bun astazi, dupa ce am facut o plimbare grozava pe coastele Prundului si am stat de vorba cu o veverita si doi grauri...nu, n-am luat-o pe campii, doar pe dealuri!
Si ca sa ne rasplatim, dupa miscare si fiindca e duminica am pus-o de un Parfait cu ciocolata si cafea.
Toata treaba se compune din patru etape simple, adica: 


1 - am amestecat pe foc mic:
200 ml smantana pentru frisca
150 ml cafea espresso plus
1 lingurita plina cafea solubila
200 grame ciocolata  
Amestecate pana se omogenizeaza bine si date deoparte sa se raceasca.

2 - fierte pe bain-marie intr-o craticioara mica:
2 linguri pline lapte
30 grame zahar pudra
3 galbenusuri
Se fierb si amesteca bine, 2-3 minute pana amestecul face basici.


3 - se mixeaza pana se intareste bine:
200 ml smantana pentru frisca



4 - Se combina usor cele trei compozitii 1+2+3.

Se pune la congelator cu tot cu castron pret de o ora, o ora si jumatate, depinde cata rabdare au cei din jur...


Dupa care se scoate si se bate din nou cu mixerul pana devine spumos, se rastoarna in formele pe care le ai la indemana sau care iti plac si se pune din nou la congelator pentru 3 ore, spre enervarea nerabdatorilor!


Da, de ce-i trebuie sa stea atat?!
Ca sa se inchege frumos si delicios, de-aia...
Eu, in acest timp am scris postarea ca sa nu stau degeaba.
Dupa dorinta si imaginatie se serveste cu frisca, sos caramel, alune, nuci caramelizate, biscuiti amaretto...detalii.



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu