joi, 29 mai 2014

Re-aranjarea milieurilor

Am promis mai zilele trecute ca daca imi iese o treaba de care m-am apucat, o sa va arat, daca nu, nu.
Si cum zic eu ca mi-a iesit destul de bine, sa va arat despre ce e vorba si ce am mesterit de un timp incoace.


Cum de cate ori faceam ordine prin dulapuri si suceam lucrurile de colo-colo, am tot dat peste o sumedenie de milieuri (pe care nu m-am indurat sa le arunc...cum nu ma indur sa arunc multe, desi ar trebui...) si mi-a casunat pe ele.


Mi-era mila de atata munca depusa pentru realizarea lor asa ca le-am tot sucit si rasucit si m-am hotarat sa le scot din conul de umbra in care zac de ani buni si sa le pun in valoare cumva! Sa le aranjez in alt fel decat pe mobila.


Si cum mie nu imi trebuie mult sa ma hotarasc, am facut mai intai o incercare-doua de proba, mi-a placut rezultatul si propunerea colegei mele Karla (care a avut curajul si increderea ca o sa iasa ceva din combinatia asta) a venit la fix si mi-a dat branci la treaba!


Treaba destul de migaloasa, dar la asta sunt tare! Bine ca nu am aruncat ghergheful, il mai aveam intr-o punga cu goblenuri, de-aia nu arunc cu anii tot felul de lucruri, nu sti cand iti trebuie, de regula imediat ce le arunci!


Au urmat multe operatiuni de insailat, cusut, decupat, reparat, brodat, crosetat pana la forma finala, dar zic ca mi-a iesit ceva in stilul meu, o combinatie intre vechi si nou, niste lucruri cu poveste si facute cu mult drag.


Deja ma gandesc la alte combinatii, am materie prima...si idei. Modelele astea sunt doar inceputul, mai urmeaza si alte re-aranjari.





Sa reciclam frumos, atunci...
 


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu