duminică, 29 iunie 2014

Tarta de vara

Asa m-am gandit sa-i zic dar, se poate face oricand. Mi-am zis ca e de vara pentru dovlecel, rosii, cartofi noi si verdeata insa acum se gasesc in orice sezon legume proaspete!


Asadar, am inceput treaba cu aluatul fraged care trebuie sa stea la rece 30 de minute asa ca, am amestecat repede fara mult framantat:
125 grame margarina
1 ou, un praf sare
250-300 grame faina plus 1 lingurita plina praf de copt
4 linguri apa rece

 
Am format un gogoloi pe carte l-am infasurat in folie si l-am dat la frigider o jumatate de ceas.

Timp in care m-am ocupat de umplutura, foarte simplu:
250 grame branza de vaci  sau telemea nesarata (sau un amestec...)
1 ou, 3 linguri smantana
2 cartofi fierti si striviti cu furculita
1 legatura marar sau ce verdeata agreeaza fiecare
1 dovlecel ras presarat cu putina sare  apoi stors bine



Am intins aluatul rotund, l-am aseazat in forma de tarta tapetata, am turnat umplutura bine omogenizata si deasupra am asezat:
2 cartofi fierti taiati rondele
2 rosii taiate rondele si trase la tigaie cu putin ulei si ierburi aromate
2 linguri parmezan ras fin




Toata afacerea a trecut apoi la cuptorul preincalzit pentru 25-30 de minute la 170 de grade sau pana aluatul care se vede pe marginile tartei e rumenit frumooos.


Eu am folosit marar verde pentru ca am strans ieri la gradina dar merge si cu putin oregano.
Acompaniata de o salata verde simpla...gata o masa delicioasa! Garantez ca e o isprava gustoasa...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu