vineri, 27 iunie 2014

De pus in rama!

Adica, Bun de pus in rama! Mi s-a intamplat sa aud expresia asta referitoare la oameni care au facut cate o fapta buna sau primesc cate o lauda binemeritata. Cred ca se trage de la obiceiul de a pune in rama diplomele si alte lucruri de merit si extrapoland putem spune si despre unii oameni de toata isprava ca sunt buni de pus in rama...cu cei buni de pus la rana e alta discutie!


Mi-ar placea sa fac parte din ambele categorii macar din cand in cand...sa stiu ca am fost in diverse imprejurari de ajutor, de sprijin, de isprava. Ca am putut sa nu trec nepasatoare pe langa oameni si lucruri...
Dar sa nu ne luam prea in serios si deocamdata sa ne inspiram si inconjuram de frumos.


Si ca veni vorba despre rame si bun de pus in rama, sa lasam lucrurile conventionale deoparte si sa le gasim ramelor intrebuintari si locuri mai putin obisnuite, asa cum imi place mie taaaare mult.

E chiar amuzant sa inventam utilizari dupa placul si nevoile personale unor lucruri pe care le tot aruncam de colo-colo sau le ignoram pe cine stie unde cu poze su imagini anoste...


De fapt, cred ca nu e important sa tronam pe vreun perete ci, in rama imaginara a sufletului si gandurilor celor pe care ii cunoastem si pentru care sa fim cheia spre amintiri frumoase si...buni de pus in rama!




Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu