duminică, 27 iulie 2014

Diverse, cu cocos si cioco

Doar nu era sa treaca duminica si sa nu "comit" ceva dulce...si bun!
Asa ca din diverse motive de ordin practic am recurs iarasi la compozitia mea universala si buna care nu ma dezamageste http://ispravileangelei.blogspot.de/2014/01/combinatiidulci.html si i-am asortat o glazura cu ciocolata si cocos.
Adica:
200 ml smantana pentru frisca, 100 grame ciocolata menaj si 5-6 linguri pline cu fulgi de cocos, 
omogenizate frumusel la foc mic-mic.


Am uns si tapetat o forma rotunda cu gaura la mijloc, am turnat ceva mai mult de jumatate din compozitie, vreo 4 linguri le-am amestecat cu crema de cocos si am pus deasupra in chip de glazura.


Gata de copt pentru 45 de minute la 180 de grade.


Cu compozitia ramasa am umplut niste briose de toata frumusetea in care am infipt cateva aschii de ciocolata.


Formele nu trebuie umplute decat pe jumatate, cresc frumos si se ridica pana sus.


sa nu-mi spuneti pe nume, daca va mint ca e ceva delicios!

...si pufos.




Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu