duminică, 13 iulie 2014

Torta cu piersici

...ca nu poate trece saptamana asa, fara ceva dulce si bun!
Si ce sa fie, ce sa fie? Hai sa pun repede de o combinatie dulce si pufoasa, reteta compozitiei mele universale cu iaurt din postarea http://ispravileangelei.blogspot.de/2014/01/combinatiidulci.html mi s-a parut mai mult decat potrivita, asortata de sezon cu vreo trei-patru piersici parfumate. 


Piersici s-a intamplat sa am la indemana dar poate fi la fel de buna cu orice alt fel de fructe.
3 oua, 2 pahare de zahar(pana devin cremoase si se albesc), un pahar de ulei, un pahar iaurt si incet cu o spatula sau cu lingra se incorporeaza 3 pahare de faina in care s-a amestecat 1/2 plic praf de copt.Dupa cum aveti si agreati se adauga arome.
Asa ca am curatat fructele de coaja, le-am taiat felii, am pregatit tava (unsa si tapeteata cu faina) si am preincalzit cuptorul.


Am preparat rapid compozitia pentru coca din reteta pomenita mai sus, am aranjat feliile de piersici deasupra (recunosc, fara talent...) si am dat minunatia la cuptor pentru 45 de minute la 180 de grade sau pana trece proba scobitorii.


Inutil sa va povestesc aroma care unduia pana in curte si cat de buna-buna si pufoasa-pufoasa a iesit torta mea!


 De ce torta? Din cauza caaa...nu e nici tort, nici tarta! Da' e buna...



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu