vineri, 11 aprilie 2014

Treburi Iepuresti

Decoratiuni Pascale cu iepurasi si ousoare!

Dupa ce ne-am spetit in fel si chip si nici un cotlon din casa nu a scapat de curatat-maturat-sters-spalat-lustruit si altele asemenea, ne asezam/pravalim, ne admiram opera si adulmecam aerul proaspat. Ei, acum pot veni Sarbatorile Pascale! Si cel mai mult din toata treaba asta imi place partea cu decoratul tematic, vopsitul oualor, coptul bunatatilor dulci si nu numai.
Si daca tot am pomenit de stat putin si tras sufletul, am aruncat un ochi peste ceva decoratiuni si alte idei bune si mi-am zis sa le pun in pagina asa, inspirational...

Pauza de un biscuit si o cafeluta, sa ne vina ganduri bune, curate si frumoase, ca pana la urma astea conteaza mai mult ca decoratiunile!
Si cum copilul din mine nu-mi da pace iar o parte din arsenalul meu deco de Pasti asteapta, o sa ma apuc cu drag  de niste treburi Iepuresti!



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu