joi, 30 ianuarie 2014

Pentru pitici

Favoritele mele la mesterit sunt lucrurile pentru ''pitici''. Poate ca lucrand pentru copiii mei pe vremurile cand nu gaseai mai nimic dragut sa-i ''gatesti'' recurgeai cu imaginatie si putina indemanare  la confectionatul in casa. Si chiar imi ieseau lucruri dragute...tricotate, crosetate, cusute la masina. Nu mai am nimic de atunci si credeam ca mi-am iesit din mana pana cand am reinceput sa fac ''chestii'' pentru nepotica mea Ana si asa am prins curaj.
Am facut cate cava de un timp incoace si cred ca ma descurc...onorabil. Am insa prostul obicei de a nu face poze la ''lucrari'' si nu prea am cu ce sa ma laud aici. Doar asa, simbolic...
Ea e Ana, iubeste caii si de Craciun m-am gandit sa-i trimit un calut pe care sa-l aiba la indemana !Tot incepe acum la chinezi Anul Calului...

Pentru alti pitici mici am mesterit niste ''saci'' caldurosi de sezon si alte maruntisuri dragalase...
 




Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu