marți, 21 ianuarie 2014

Inceputuri...

 
Iata-ma in fata ''foii'' mele, emotionata si incurcata ca o scolarita !!
O sa impartasesc cu voi lucruri frumoase !! Ma rog...care cred eu ca-s frumoase...preocupari si fleacuri de toate felurile care imi fac placere si viata mai frumoasa !!
O sa ne plimbam impreuna de primavara pana toamna foarte tarziu cand frigul ne mana de la spate prin gradina mea minunata unde stapan e Ramos-un dulau frumos... si nebunatic asa ca noi !!
Asta in principal...imi place sa gradinaresc, sa ma lupt cu toate buruienile pamantului ca sa ne bucuram de legume bune si bio....probabil ca nu-s zdravana dar altfel, care ar mai fi hazul?!!
Pe urma daca tot am legume si tot felul de  ierburi minunate de ce sa nu le gasim o intrebuintare delicioasa ? Le gasim....
Si daca legumele sunt bune de ce sa nu recunoastem ca deserturile sun si mai bune !! Ne ocupam noi si de ele.....ca  de aia nu ma mai incap unele fuste !! Da' nu-i nimic ca tricotam....tot felul de chestii si ce-ti trece si ce nu-ti trece prin cap !
Eheee, sa fim sanatosi ca planuri sunt, imaginatie ce sa mai vorbim.... !!
N-am eu, au altii......ca asa ne distram, nu?!

Hai toate bune si frumoase, ganduri inspirate si maini ''dezghetate" !!

 

 


2 comentarii: