sâmbătă, 1 noiembrie 2014

Salata cu ton

Una dintre cele mai simple si usoare salate pe care o fac ori de cate ori nu prea am timp sau inspiratie de ce as putea incropi de cina.
Ingredientele sunt simple si se pot adauga dupa gust si posibilitati, multe altele:


5-6 cartofi fierti in coaja, curatati si taiati rondele
o conserva de ton bucati in ulei
o ceapa rosie lunguiata sau o legatura ceapa verde
2-3 castraveciori murati
sare, piper 
dupa gust, zeama de lamaie si ulei


Procedura e cat se poate de simpla:
punem intr-un castron carofii taiati rondele, adaugam ceapa "de apa" rondele si castraveciorii murati taiati si ei apoi, tonul cu ulei cu tot si asezonam dupa gust cu sare, piper si zeama de lamaie.





Daca mai este nevoie si cartofii "inghit" mai stropim cu putin ulei.


Dupa preferinta, daca avem la indemana putem pune si o salata verde taiata fin sau cateva masline.
Eu am avut, dar am uitat sa le adaug...cand mi-am adus aminte nu mai era salata!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu